dinsdag 19 november 2013

Weer wat projecten afgemaakt!!


Wohooooooo weer wat dingetjes afgemaakt. Ik word wel vrolijk van al die kleuren!!!



Ik heb al bedacht dat als ik EIN-DE-LIJK (na veeeeeeeeel te lang te moeten wachten op bureaucratisch geneuzel) in mijn eerste, echte, helemaal voor mij en mijn zoon alleen, eigen huisje kan trekken, ik er veel gezelligheid en kleur in wil verwerken. Geen over de top toestanden haha maar vooral door leuke en vooral kleurige accessoires neer te zetten.

Links op de foto heb ik een vrolijke verjaardagsslinger gemaakt. Eerst wilde ik die weggeven, maar ik houd hem toch lekker zelf haha. Ik heb er al een keer een voor mijn zusje gehaakt en die stond zo gezellig! Mensen lieten 'subtiel' weten, dat ze zoiets ook wel heel erg leuk vonden. Volgende project:P

Rechts had ik al een tijd geleden een heleboel bloemetjes gemaakt, deze hebben nu ook een bestemming gevonden. Kijk maar eens op de blog van Miss Creatuurtje, daar staat een leuk doel voor de bloemetjes!!

Ik heb eigenlijk zin om lekker verder te gaan met m'n andere haak-projectjes, maaaaaar ik ga vanavond naar naailes. Ook leuk! Eens kijken wat ik vanavond kan afronden!!

Nou tot blogs maar weer..
& een fijne avond!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie bloemetjes! Super, daar gaan ze heel blij mee zijn! En die slinger is inderdaad supervrolijk, lekker zelf houden hoor! Ik hoop dat jullie saampjes gauw dat eigen huisje kunnen verwezenlijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...