woensdag 13 november 2013

UFO's - WIP's - Unfinished business

Het nadeel van TE veel inspiratie, is dat je te veel projecten opstart!
Tegenwoordig zit ik veel op o.a pinterest rond te kijken, haak en naai clubjes op facebook, op (veel) verschillende blogs, op raverly......Kortom er is dus veeeeeel te veel leuks op al die sites te zien en daardoor veel te veel om uit te proberen haha. Voor mij echt niet goed.

Ik heb me er de afgelopen dagen voor ingezet een aantal projecten af te ronden. Eindelijk heb ik een tweetal collen af, 1 voor mijn zoontje en 1 voor mijzelf. Klopje op m'n schouder!!

Wat nu mijn col is, was eigenlijk begonnen als probeersel om de ripple stitch uit te proberen. En dat is best gelukt. Alleen vind ik het lastig de zijkantjes mooi af te werken, omdat je in de zijkanten van de stokjes steekt. Ik heb er maar rondom lossen ingehaakt, als je begrijpt wat ik bedoel, om zo die lelijke steken te verdoezelen

Hieronder zie je de sjaal van m'n kleine man. Hij weigerde pertinent op de foto te gaan met zijn sjaal.

Maaaaaaar zo zijn nog veel meer onafgewerkte projecten...


  • Zo ben ik o.a bezig met een deken voor mijn kleine man. Nu heb ik 84 granny's gemaakt ervoor, maar de voorraad katoen die ik ervoor had ingeslagen is bijna op & niet meer in de juiste kleur te bestellen. Dilemma..Kleiner dekentje maken of toch maar iets anders ervan maken? Nog even wat stof/wol tot nadenken dus.
  • Ook liggen er een heleboel (ehm ik overdrijf) 5 gehaakte lijstjes, die ik als kerst attentie wilde 'pimpen'. 
  • Er ligt een mini dekentje voor de lievelings knuffel hond van mijn zoontje.
  • Nog een minion muts zonder ogen.
  • Potjes die ik gespaard heb om een keer te gaan omhaken.
  • Een heeeeeeeele lange gepunnikte draad
  • Een in delen liggende school tas met een gym tasje erbij
  • Een hartenkussen


Haha meer dan genoeg te doen. Ik ga weer lekker verder! Fijne dag nog!!




2 opmerkingen:

  1. Mijn to-do lijstje loopt van hier tot in Amerika, mijn onafgewerkte producten durf ik niet op te tellen :-) Leuke colsjaals!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gelukkig val ik nog mee dan:p al ben ik ondertussen me nog een sjaaltje begonnen:p

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...