zondag 10 november 2013

Het zonnetje in huis haken..

Ik heb een heel weekend voor mezelf gehad, geen man en geen zoontje in huis ennnnnn ik heb lekker helemaal NIETS maar dan ook NIETS aan het huishouden gedaan. Ik was echt toe aan wat tijd om m'n hoofd tot rust te brengen. Gedachten uit te bannen en daardoor hopelijk weer creatief bezig te zijn.

Dat is gelukt!!!

Naar aanleiding van het berichtje van Lot dacht ik, misschien kan ik het zonnetje in huis haken...




Twee fleurige, vrolijke deurhangers en een sleutel hanger! De foto's vertekenen de werkelijkheid, want de deurhangers zijn in het echt veel groter dan de sleutelhanger. Maar helaas heb ik nog geen foto van de hanger aan de deur gemaakt, want het is zo donker binnen door het druilerige weer.

Trouwens de sleutelhanger is nog niet DE sleutelhanger: voor de sleutelhanger wedstrijd op Ambers blog. Ik ga denk ik ook een poging wagen. Hebben jullie de wedstrijd ook gezien?? Tot eind november kunnen er nog ontwerpen ingestuurd worden!Dus wie er ook zin in heeft....hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Groetjes,
Susan






2 opmerkingen:

  1. Hoi Susan,

    Het klinkt heerlijk. Een weekend helemaal niets aan je hoofd, behalve creatieve dingen.
    Wat een mooie zonnenhangers heb je gemaakt.
    Weet je dat je ook daarmee mee kunt doen met de sleutelhanger-haakwedstrijd?
    Maar het is natuurlijk ook leuk als je een verrassing instuurt (of misschien zelf een verrassing én de zonnenhanger).

    Leuk blog heb je. Mij heb je er als volger bij.
    En wat lief dat je een link in je bericht hebt geplaatst.

    Groetjes, Margaret (van Amber's Creaties)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi en zonnig aangepakt, dat weekend! Hangers zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...