zondag 24 november 2013

Hij komt, hij komt...

die lieve, goede Sint, ehh piet. In dit geval...
We zijn dit weekend al helemaal in de Sinterklaas stemming. De opa van Danno speelt al jaar en dag orgel op het Sinterklaas feest van zijn vroegere werk. De kleinkinderen mogen dan ook mee om van het feest te genieten. Nu is de enige die nog in Sinterklaas gelooft onze kleine man Danno en dat vinden opa en oma stiekem wel heeeeel erg leuk volgens mij!!

Dit zijn mijn aller aller aller eerste amigurumi pietjes!Super leuk om te doen, je gaat gewoon verder en verder omdat je het resultaat wil zien als ze eenmaal aan elkaar genaaid zitten. Ik moet me er nog een keer goed in verdiepen hoe dat allemaal in z'n werk gaat, maaaar voor een eerste poging vond ik het wel geslaagd!


1 opmerking:

  1. Wat een feest! En je pietjes zijn mooi geworden, helemaal voor een eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...