donderdag 26 september 2013

Work in progress

















Hallo lezers..
Ik ben nog vol op bezig om m'n blog precies zo te krijgen zoals ik het in mijn hoofd heb. Dat valt nog niet mee moet ik zeggen haha. Dus schrik niet als ik opeens de blog even heb omgegooid. Ik ben nog een beetje aan het uitproberen wat ik de mooiste vormgeving vind. 

Beetje jammer dat je het sjabloon niet tot de kleinste puntjes kunt ombouwen :P (ik zal ook wel te perfectionistisch wezen)

Ook verschilt het hoe het op een mac wordt weergegeven en hoe het op een windows pc wordt weergegeven. Vooral de tekst afbrekingen bij de mac zien er zo gek uit. Op de gekste plekken worden woorden afgebroken.

Hebben jullie dat ook gemerkt bij het 'blog-maken'? Zo ja hoe hebben jullie dat opgelost?

Tot later dan maar weer,
Groetjes,
Susan




----------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...